środa, 5 czerwca 2013

"Szmaragdowy Atlas" John Stephens

Hej, przepraszam, że w ogóle nic nie pisałam, ale od tych targów, pomiesznane mam z tymi książkami. Dzisiaj opiszę powieść fantasy. Poza tym dzisiaj szybko, bo zaraz lecę na zajęcia ;)


Tytuł: Szmaragdowy Atlas
Autor: John Stephens
Ilość stron: 403
Wydawnictwo: Bukowy Las
Opis: Trójka dzieci. Dwa światy. Jedna przepowiednia. „Szmaragdowy atlas” to pierwsza część trylogii fantasy Księgi Początku, która zauroczy całe pokolenie młodych czytelników. Opowieść o trójce osamotnionego rodzeństwa wyruszającego w długą podróż do mrocznych i tajemnych zakątków ziemi, podczas której poznają przyjaciół i wrogów, magię i chaos. A jeśli przepowiednia jest prawdziwa, ich czyny mogą zmienić historię i naprawić zło. Pełna humoru i wartkiej akcji powieść o niezwykłych losach Kate, Michaela i Emmy, nawiązująca do najlepszych tradycji powieści fantasy autorstwa C.S. Lewisa, J.K. Rowling i Philipa Pullmana, była bestsellerem „New York Timesa” i ukazuje się w kilkudziesięciu krajach świata.
Opinia: Sama fabuła mnie zaciekawiła. Początek był niezły. Potem dopiero zrobiło się nudno. Myślę, że osobom, które lubią tego typu książki, polubią tą trylogię, ale ja nigdy takich nie lubiłam. Poza tym są trzy części, a u mnie w bibliotece tylko ta.
Ocena: 6/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze! ^_^
Śmiało wyrażajcie swoje opinie dot. postów i ogólnie bloga. Liczymy się z Waszymi komentarzami ;)
Pozdrówki, Patt&Martyna