niedziela, 26 maja 2013

"Pamiętnik nastolatki 6" Beata Andrzejczuk

Hej! Przepraszam was, że tak dawno nie pisałam, ale w tym tygodniu byłam bardzo zapracowana, jak wiecie koniec roku zbliża się wielkimi krokami i trzeba poprawiać ocenki, a do tego nie dawno założyłam nowego bloga (nie martwcie się, nie opuszczę was ;)). Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś nowego o kosmetykach to serdecznie zapraszam.http://kosmetykomania-nastolatki.blogspot.com/


Pamiętnik nastolatki 6 - Beata Andrzejczuk
















Tytuł: Pamiętnik nastolatki 6
Autorka: Beata Andrzejczuk
Ilość stron: 254 
Wydawnictwo: Rafael
Opis: Znów są wakacje. Sądziłam,że nastanie czas błogiego lenistwa w moim życiu, ale gdzie tam! Wewnętrzne rozterki i ciągłe intrygi wokół mnie nie dają mi spokoju. Maksym w szpitalu. Nie wiadomo czy kiedykolwiek będzie chodził. Koło mnie znów zaczyna się kręcić Bartosz. Na horyzoncie pojawia się też Jeremi. I te dwie kosmiczne intrygantki - Kamila i Aleksandra. Czy uda im się skutecznie wetknąć kij w mrowisko mojego życia? Czy zdołam wreszcie jakoś sensownie to wszystko poukładać? Czy kiedykolwiek będę na tyle dorosła,żeby wiedzieć czego ja sama chcę ?
Opinia: Bardzo lubię tę serię, cieszę się, że te książki napisała polska pisarka. Książki są bardzo ciekawe, przeczytałam ją w 1 dzień. Są tutaj smutne sceny, ale też bardzo śmieszne i romantyczne. Polecam przeczytanie innych części taj serii.
Ocena: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze! ^_^
Śmiało wyrażajcie swoje opinie dot. postów i ogólnie bloga. Liczymy się z Waszymi komentarzami ;)
Pozdrówki, Patt&Martyna