czwartek, 6 czerwca 2013

"Pocztówka z Toronto" Dariusz Rokosz

Hej! Dzisiaj mam wolne, bo moja klasa poszła na wycieczkę, a mnie się nie chciało, ponieważ jest brzydka pogoda. Ale przeczytałam bardzo fajną książkę. Mam nadzieję, że wam się spodoba.

Pocztówka z Toronto - Dariusz Rekosz

Tytuł: Pocztówka z Toronto
Autor: Dariusz Rozkosz
Ilość stron: 153
Wydawnictwo: Egmont
Opis:Monika uczy się w gimnazjum w niedużym mieście. Nieoczekiwane dołącza do jej klasy Dominik,
który przyjechał z Warszawy. Monika zaprzyjaźnia się z nowym, jednak kiedy w szkole zaczynają się dziać niepokojące rzeczy,
czuje, że z powodu tej znajomości może wpaść w kłopoty. Czy dziewczyna da się wciągnąć w nielegalne interesy?
I czy w końcu zwróci uwagę na Włodka – chłopaka, który w każdej sytuacji zjawia się gotowy do pomocy
Opinia:Książka bardzo mi się spodobała. Opowiada o dopalaczach, nowych znajomościach i problemach w rodzinie. Przeczytałam ją w jeden dzień i myślę, że bardzo fajny byłby z tego film.
Ocena: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze! ^_^
Śmiało wyrażajcie swoje opinie dot. postów i ogólnie bloga. Liczymy się z Waszymi komentarzami ;)
Pozdrówki, Patt&Martyna