piątek, 24 maja 2013

"Nienawiść" Jennifer Brown

Hej, dawno nie pisałam, za co przepraszam. Ostatnio przeczytałam też inną książkę pt. Układanka, ale nie zachęciła mnie. Miałam czytać swoje książki, ale je pożyczyłam komuś ^^ Poza tym moja koleżanka, Ola pożyczyła mi mangę pt. "Morfina". Manga jest to rysowany komiks. Przeczytałam ją i spodobała mi się, chociaż było dużo namieszane. Btw, jest okropna pogoda... podobno ma być taka do końca weekendu. Nieeee!


Tytuł: Nienawiść
Autorka: Jennifer Brown
Ilość stron: 392
Wydawnictwo: WNK
Opis: Wyobraź sobie, że życzysz komuś śmierci i twoje pragnienie się spełnia. W dodatku zabójcą jest człowiek, którego kochasz.
Nick, chłopak Valerie, zaczął strzelać do uczniów w szkolnej stołówce. Dziewczyna, chcąc go powstrzymać, uratowała życie koleżance. A jednak oskarżono ją o współudział, ponieważ to ona wpadła na pomysł stworzenia listy ludzi, których oboje nienawidzili. Listy, według której Nick przeprowadził egzekucję.
Teraz Valerie musi stawić czoło kolegom i wrócić do szkoły.
Czy osoby przeznaczone doodstrzału" kiedykolwiek jej wybaczą I czy ona sama pogodzi się z rolą, jaką odegrała w masakrze
Opinia: Opis na początku mnie zszokował. Wypożyczyłam ją z biblioteki szkolnej, ale fabuła mnie zszokowała. W trakcie czytania główna bohaterka opowadała o szkole, o powrocie do niej i o tej całej akcji. Z czasem robiło się nudne, bo nie było już tak jakby o czym pisać.
Ocena: 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze! ^_^
Śmiało wyrażajcie swoje opinie dot. postów i ogólnie bloga. Liczymy się z Waszymi komentarzami ;)
Pozdrówki, Patt&Martyna